Зустріч із Ігорем Дмитруком, випускником спеціальності “Філософія”, провели в Острозькій академії

Кафедра філософії та культурного менеджменту Національного університету “Острозька академія” в межах курсу “Релігія та культура” організувала зустріч з Ігорем Дмитруком – випускником спеціальності “Філософія”, головою громадської організації “Товариство українських філософів і релігієзнавців”, співавтором книги «Нові та незвичні релігії і культи». У студентські роки створив гурток, присвячений дослідженням релігієзнавства, з якого й розпочалась його наукова діяльність у напрямку філософії та релігії.

“Я дуже радий, що ви обрали Острозьку академію, що зробив і я декілька років тому. Вам насправді пощастило, тому що цей університет не лише перший вищий навчальний заклад у Східній Європі, це першочергово родина. За період навчання у мене з’явилося чимало друзів, з якими я йду по життю, пам`ятаю усіх викладачів, яким я вдячний і до сьогодні за досвід. Академія зробила мене тим, ким я є ”, звернувся до студентів випускник Острозької академії, Ігор Дмитрук.

Зараз Ігор є практиком у сфері релігієзнавства, він проводить різноманітні записи у своєму каналі Wake Up media, Ефір TV, де він спілкується з різними релігійними організаціями, чим порушує стереотипи про ту чи ту релігію та вірування.

У згаданій книзі – розповідь про новітні й екзотичні релігії, сучасні духовні рухи та нетрадиційні течії, що допоможуть читачеві зорієнтуватися в світі альтернативних і маловідомих віровчень і культів, які практикують у наш час. Книга є результатом дослідницької праці Товариства Українських Філософів і Релігієзнавців (ТУФіР) і видана за підтримки Громадської організації “Українська Рада Вільнодумців і Віруючих”.

Ігор Дмитрук зазначає:

“За останні десять років я кардинально змінив своє ставлення до класифікації релігій, особливо новітніх. Загальновідома класифікація сучасних релігій є не зовсім автентичною. Візьмемо, до прикладу, християнство, яке умовно розділяють на протестантизм, православ’я і католицизм, але, розглянувши детальніше, сприйняття зміниться. Бо, окрім православ’я, можна ще додати гілку давніх православних церков. До прикладу, кобська церква, ефіопська.”

Спікер також зазначив про різницю тлумачення термінів “релігієзнавство”, “протестантизм” та ін., тому що кожна культура вкладає свій сенс у поняття, який важливо правильно прочитати.